Που πάμε ρε κορίτσια με τέτοιες ατάκες??

"Είμαι σε φάση που δεν ψάχνω για σταθερή σχέση"

"Τις έχω χορτάσει τις γυναίκες. Πλέον θέλω να βρω μια γυναίκα να κάνω παιδί!"

"Η μαμά μου τον κάνει καλύτερο το μουσακά!"

"Η μαμά μου μπορεί να με δει γυμνό. Όπως και η Παναγία!"

"Η μαμά μου είπε ότι έχεις γεμίσει τους τοίχους πτυχία, αλλά το παντελόνι μου θα μείνει ασιδέρωτο !!"

"Αγάπη μου, σε σκέφτηκα και είπα στο σουβλατζή να βάλει κρεμμύδι, αλλά όχι τζατζίκι!"

"Όχι μανούλα μου, μη στενοχωριέσαι... Δεν θα κοιμηθώ μαζί της και σήμερα.. Μαζί σου θα κοιμηθώ!"

"Σου αρέσουν τα μπουζούκια?"

"Δεν δίνω δεκάρα για τη Charlene, τον Albert και τα εξώγάμά του. Εμένα με ενδιαφέρει ο Παναθηναϊκός!!"

"Κιάμο ακούς?"

"Απαπα, μη βάλεις το γάμο μας για τις 3 Σεπτεμβρίου. Έχει αγώνα!!"

"Α, εγώ ξέρεις, τις χόρτασα τις γυναίκες και μετά πήγα στο Άγιο Όρος και βρήκα το βαθύτερο εαυτό μου.. Και μετά πήγα 15 μέρες στη Μύκονο!!"

"Τι με νοιάζουν εμένα ρε αγάπη μου τα καινούρια πλακάκια που έβαλες στην κουζίνα?? Εμένα με ενδιαφέρει αν στο ψυγείο έχει μπίρες!!"

"Κανένας άνθρωπος δεν πρόκειται να σε πάρει στα σοβαρά, γιατί έχεις πατήσει τα 30!"

"Να ξυριστώ λες, ή να μην ξυριστώ?"

"Πωπω έπηξα στη δουλειά σήμερα.... Είχε μια ζέστη..."

"Αυτό τώρα πως τρώγεται?? Με κουτάλι ή με πιρούνι??"

"Θέλω να βρίζεις, αλλά χωρίς να βρίζεις!"

"Πως κάνεις έτσι για μια τρύπα στην κάλτσα μου?? Παίρνω και αέρα !!..."

"Άσε, μην κουράζεσαι εσύ αγάπη μου, θα τα κανονίσω όλα εγώ! Μαμάάάάάάάάά....."

"Σταμάτα να φοράς τα μποξεράκια μου γιατί θ'αρχίσω να φοράω τα σουτιέν σου !!"

"Τί νομίζεις ότι κάνεις στη ζωή σου? Νομίζεις ότι έχεις καμμιά δουλειά αξιόλογη και ότι έχεις πετύχει κάτι?? Γραμματέας είσαι!"

"ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι έχεις φίλους! Ε, λοιπόν, ΔΕΝ έχεις! Όλοι σε πλησιάζουν γιατί θέλουν κάτι! Κανείς δεν νοιάζεται για σένα! Κανείς δεν σε αγαπάει! Στο λέω εγώ που ξέρω!!"

"Εφέτος λέω να πάμε διακοπές εκεί που πάει και η Βίσση!"

"Θα σε παρατήσω και θα βρω καμμιά Ρωσίδα ψηλή και ξανθειά που θα μου κάνει και κολπάκια!"

"Πόσο πάει?"









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ταξίδι στο Άμστερνταμ / Φεβρουάριος 2011

Γνωρίζοντας την πραγματική Ολλανδία: Ταξιδεύοντας στη Χάγη και το Delft.