Τράκαρα !!! - Η σεξιστική πλευρά ενός τρακαρίσματος !!

Σήμερα η μέρα προμηνυόταν ήσυχη, χωρίς σκοτούρες, μιας και πρώτη φορά προσέλαβα "εσωτερική" κυρία για να με βοηθάει στις δουλειές του σπιτιού. Άφησα λοιπόν τον εαυτό μου ελεύθερο από το άγχος και χάζευα τον ουρανό και τους τερατώδεις γερανούς που η COSCO έχει στήσει στο Πέραμα. Χάζευα καθώς οδηγούσα.

Και τότε άκουσα το "κρατς'. "Τι ήταν αυτό?" ήταν η πρώτη μου σκέψη. "Εγώ το έκανα αυτό?" ήταν η δεύτερη. Πράγματι εγώ το είχα κάνει αυτό. Βασικά είχα τρακάρει τον μπροστινό μου. Τον Βαγγέλη. 

Ο Βαγγέλης αρχικά τα πήρε στο κρανίο (αν και η ζημιά δεν ήταν μεγάλη, όμως το Scoda του ήταν αψεγάδιαστο κατά τα λοιπά) και με διάταξε να κάνω στην άκρη. Έκανα στην άκρη, βγήκα έξω, είδα τις ζημιές (το δικό μου δεν είχε πάθε τίποτα - τι ωραία- το δικό του είχε κάποια πραγματάκια που δεν ξέρω κατά πόσο ήταν σοβαρά). Αλλά του έριξα τις συγνώμες μου, δάκρυσα και λίγο επειδή αυτή ήταν η πρώτη ζημιά που έκανα στη ζωή μου (αλήθεια είναι αυτό), του είπα και χίλιες συγνώμες του ανθρώπου και... τον μαλάκωσα. 

Αυτό όμως που μαλακώνει τελείως τους άνδρες και τους κάνει αλοιφές είναι όταν τους λες "είμαι γυναίκα και δεν έχω ιδέα από τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουμε τώρα". Δηλώνοντας δηλαδή ότι είμαι μία ηλίθια και παντελώς άσχετη γυναίκα, ο άνδρας αναλαμβάνει το ρόλο κατευθείαν προστάτη, και διεκπεραιώνει τα πάντα !! Και όσο σεξιστικό κι αν ακούγεται αυτό, και που σε άλλες περιπτώσεις θα με έκανε θηρίο, στην περίπτωση αυτή δούλεψε μία χαρά. Ο Βαγγέλης κάλεσε την ασφαλιστική του, κάλεσε και τη δική μου (το δικό μου κινητό δεν είχε μπαταρία), με καθησύχασε γιατί ούτε το ασφαλιστήριό μου είχα στο αυτοκίνητο, προσφέρθηκε να με κεράσει καφέ αλλά δεν υπήρχε εκεί κοντά καμία καφετέρια, ήρθαν οι καταγραφείς από τις ασφαλιστικές, δήλωσα ότι φταίω (αν και ίσως να μη φταίω γιατί νομίζω ότι ο Βαγγέλης φταίει που δεν ξεκίνησε αμέσως στο κόκκινο φανάρι, αλλά αφού του την έφερα από πίσω μάλλον φταίω τελικά), μου είπε και τα διάφορα επαγγελματικά και προσωπικά του (μια και περιμέναμε κάτω από τον καυτό ήλιο για μία περίπου ώρα), και τελικά είπαμε να πιούμε κι ένα ουζάκι στη Σαλαμίνα όταν περάσει από εκεί την ερχόμενη φορά.

Ο Βαγγέλης μύριζε κι ένα πολύ ωραίο άρωμα, ήθελα να τον ρωτήσω τι μάρκα ήταν η κολώνια του, αν δεν ήταν παντρεμένος και δεν ήμουν παντρεμένη θα τον ρωτούσα σίγουρα, αλλά στην παρούσα φάση είπα να μην το ξεφτιλίσω κιόλας.

Ο Βαγγέλης είχε επίσης και μία λίμνη με υγρό κάτω από το αυτοκίνητο και τις είδα εγώ τις σταγόνες που έσταζαν στο δρόμο από το δικό του αυτοκίνητο, του το επεσήμανα ότι έχει υγρά ο δρόμος εκεί που έχει σταθμεύσει αλλά μου λέει "μάλλον είναι νερά του δρόμου που προϋπήρχαν", οπότε (επειδή είμαι και ηλίθια όπως είπαμε) συμφώνησα με το Βαγγέλη, διότι ο άνδρας έχει πάντα δίκιο.   

"Πωπω, τώρα θα έχω να τρέχω και στο συνεργείο για να φτιάξω τη ζημιά" ακούστηκε κάποια στιγμή ο Βαγγέλης. Δίκιο είχε ο Χριστιανός, θα πρέπει να χάσει πολύτιμο χρόνο τώρα, οπότε έριξα άλλες 2-3 συγνώμες. 

Ηθικό δίδαγμα για τις περιπτώσεις που τρακάρουμε

α) Εχουμε πάντα ασφαλισμένο το αυτοκίνητο. β) Παίρνουμε φωτό του προβλήματος και στα δύο αυτοκίνητα όταν τρακάρουμε, γ) Ανταλάσουμε στοιχεία με τον άλλον οδηγό, δ) Καλούμε την τροχαία, ΕΙΔΙΚΑ αν ο άλλος είναι ανασφάλιστος,, ε) Κάνουμε στην άκρη για να μην εμποδίζουμε τα άλλα αυτοκίνητα, στ) Τηλεφωνούμε αμέσως στην ασφαλιστική μας εταιρεία και λέμε ότι θέλουμε να κάνουμε ΕΠΙΤΟΠΟΥ δήλωση, στ) Βγαίνουμε έξω (ειδικά όταν φταίμε) με συγνώμες, δάκρυα στα μάτια και "τι έκανα η ηλίθια η γυναίκα". Τα φεμινιστικά μας ή τα τυχόν μπινελίκια επειδή ο άλλος πήγε να μας τα χώσει (ή ενδεχομένως μας τα'χωσε) τα αφήνουμε στην άκρη για άλλες περιπτώσεις.

Μαζί μας έχουμε πάντα: α) Μία business card με τα στοιχεία μας, β) φουλ φορτισμένο κινητό τηλέφωνο, γ) την άδεια κυκλοφορίας, δ) το δίπλωμα οδήγησης, ε) αντίγραφο του ασφαλιστικού συμβολαίου, στ) τη θλίψη μας για τη βλακεία που κάναμε ή μία έτοιμη συγχώρεση αν ο άλλος έκανε βλακεία.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Κάπου διάβασα ότι αν γνωριστείτε κατ'αυτό τον τρόπο με πολλούς Βαγγέληδες, αυξάνεται το ετήσιο ασφάλιστρο. Οπότε φροντίστε τις γνωριμίες σας να τις κάνετε με άλλους τρόπους. 

  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ταξίδι στο Άμστερνταμ / Φεβρουάριος 2011

Γνωρίζοντας την πραγματική Ολλανδία: Ταξιδεύοντας στη Χάγη και το Delft.